Zgodnie z Regulaminem ubiegania się o dopłaty / ARiMR/ związane z zakupami sprzętu, leków oraz matek i odkładów pszczelich, uprzejmie informuje iż  beneficjent / pszczelarz/ zobowiązany jest do zakończenia realizacji operacji, w tym dokonania płatności za faktury/rachunki, poświadczenie dokonania zapłaty ,dotyczących realizacji operacji i złożenia niezbędnych dokumentów za pośrednictwem Koła do RZP w Toruniu w nieprzekraczalnym terminie do dnia:
15.06.2025 r. – interwencje:  I.6.2 zakup sprzętu    I.6.3 zakup leków
15.07.2025 r. – interwencja I.6.5./ zakup matek i odkładów/

Po tych terminach nie będą przyjmowane  dokumenty, gdyż biuro Związku zobowiązane jest zweryfikować przesłane dokumenty i wprowadzić dane na platformie Agencji / ok.450 nazwisk/

Proszę o sukcesywne dosyłanie dokumentów szczególnie związanych z zakupem sprzętu pszczelarskiego. Pszczelarze którzy zamówili matki i odkłady proszeni są o kontakt z pasiekami, celem ustalenia terminów przesyłek lub odbioru osobistego.  Zarządy Kół proszę o zaplanowanie zebrań w Kołach w najbliższych terminach/ koniec maja lub początek czerwca/ po kontakcie z lek.wet. , celem zaopatrzenia członków Kół w leki .

  Prezes RZP w Toruniu Tadeusz Dussa