Toruń, dn. 15 kwietnia 2020 r.

  Informacja Organizacyjna nr 2/ 2020 r. Zarządu RZP w Toruniu

Biuro RZP funkcjonuje, realizując zadania bieżące /bez możliwości przyjmowania interesantów/. Wszelkie sprawy załatwiamy poprzez kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

 -Zakup sprzętu- zakończyliśmy  zawieranie umów pomiędzy RZP a odbiorcami końcowymi. Zostały przesłane zamówienia do producentów sprzętu z określeniem ilości i rodzaju sprzętu oraz numerem telefonu do poszczególnych pszczelarzy. Niezależnie od tego proszę o indywidualny kontakt z producentami, celem ustalenia szczegółów dotyczących  np.  terminu i sposobu dostawy sprzętu.

APELUJEMY-w przypadku zrealizowania zamówienia, prosimy o sukcesywne przesyłanie /bez zbędnej opieszałości/ do RZP  - podpisanych Czytelnie imieniem i nazwiskiem faktur, przelewów lub przekazów pocztowych x 2 z dopiskiem "Za zgodność z oryginałem". Wprawdzie termin realizacji zamówień ustalono do 14 czerwca br. lecz  proszę, aby dokumentacja przesyłana była  sukcesywnie  - po zrealizowaniu zamówienia.

      Proszę na bieżąco o zgłaszanie problemów z terminem dostaw oraz jakością sprzętu !!

      NIE PRZETRZYMUJCIE DOKUMENTACJI   ZA ZAKUPIONY SPRZĘT w Kołach.!!!

 -Zakup leków - umowa na zakup leków została  przesłana do lekarza wet. Proszę, aby osoby prowadzące w Kołach zaopatrzenie w leki o kontakt z lekarzem, przesłanie list imiennych i ustalenie terminu dostarczenia leków na początku czerwca. Przypominam, iż termin zakończenia programu  wraz z dostarczeniem dokumentacji do RZP mija 14 czerwca br.

 UWAGA; istnieje możliwość domówienia leków z puli dodatkowej. Ewentualne zgłoszenia wraz z opłatą  proszę kierować do RZP w Toruniu w terminie do końca kwietnia br.

 Załącznik nr 1 i 2 do realizacji zakupu leków

 - Zakup matek i odkładów - termin realizacji programu do 14 czerwca br.

 Proszę osoby prowadzące zaopatrzenie w matki o nawiązywanie kontaktu z producentami i bieżące informowanie pszczelarzy o terminach odbioru.

 Załącznik; lista odbiorców matek i odkładów/ w dwóch formatach/

 Koszty dodatkowe: Zgodnie z uchwałą podjętą na Walnym Zjeździe Delegatów w lutym br. można ubiegać się o zwrot kosztów związanych z obsługą programów. Przypominam „Częściowe pokrycie kosztów /do 4 %/ związanych z obsługą programów KOWRu w Kołach  na zakup materiałów biurowych takich jak papier do drukarek, tusz do drukarek, koszty korespondencji; znaczki, koperty „  /wysokość oraz rodzaj wydatków proszę wcześniej konsultować z prezesem RZP/. Faktura powinna być wystawiona na podmiot uprawniony - RZP w Toruniu.

 Z życzeniami zdrowia  Tadeusz Dussa