Zgodnie z Regulaminem ubiegania się o dopłaty / ARiMR/ związane z zakupami sprzętu, leków oraz matek i odkładów pszczelich, uprzejmie informuje iż beneficjent / pszczelarz/ zobowiązany jest do zakończenia realizacji operacji, w tym dokonania płatności za faktury/rachunki, poświadczenie dokonania zapłaty ,dotyczących realizacji operacji i złożenia niezbędnych dokumentów za pośrednictwem Koła do RZP w Toruniu w nieprzekraczalnym terminie do dnia:
- 15.06.2025 r. – interwencje: I.6.2 zakup sprzętu I.6.3 zakup leków
- 15.07.2025 r. – interwencja I.6.5./ zakup matek i odkładów/
Po tych terminach nie będą przyjmowane dokumenty, gdyż biuro Związku zobowiązane jest zweryfikować przesłane dokumenty i wprowadzić dane na platformie Agencji / ok.450 nazwisk/
Proszę o sukcesywne dosyłanie dokumentów szczególnie związanych z zakupem sprzętu pszczelarskiego. Pszczelarze którzy zamówili matki i odkłady proszeni są o kontakt z pasiekami, celem ustalenia terminów przesyłek lub odbioru osobistego. Zarządy Kół proszę o zaplanowanie zebrań w Kołach w najbliższych terminach/ koniec maja lub początek czerwca/ po kontakcie z lek.wet. , celem zaopatrzenia członków Kół w leki .
Prezes RZP w Toruniu Tadeusz Dussa