Toruń, dn. 15 kwietnia 2020 r.
Informacja Organizacyjna nr 2/ 2020 r. Zarządu RZP w Toruniu
Biuro RZP funkcjonuje, realizując zadania bieżące /bez możliwości przyjmowania interesantów/. Wszelkie sprawy załatwiamy poprzez kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
-Zakup sprzętu- zakończyliśmy zawieranie umów pomiędzy RZP a odbiorcami końcowymi. Zostały przesłane zamówienia do producentów sprzętu z określeniem ilości i rodzaju sprzętu oraz numerem telefonu do poszczególnych pszczelarzy. Niezależnie od tego proszę o indywidualny kontakt z producentami, celem ustalenia szczegółów dotyczących np. terminu i sposobu dostawy sprzętu.
APELUJEMY-w przypadku zrealizowania zamówienia, prosimy o sukcesywne przesyłanie /bez zbędnej opieszałości/ do RZP - podpisanych Czytelnie imieniem i nazwiskiem faktur, przelewów lub przekazów pocztowych x 2 z dopiskiem "Za zgodność z oryginałem". Wprawdzie termin realizacji zamówień ustalono do 14 czerwca br. lecz proszę, aby dokumentacja przesyłana była sukcesywnie - po zrealizowaniu zamówienia.
Proszę na bieżąco o zgłaszanie problemów z terminem dostaw oraz jakością sprzętu !!
NIE PRZETRZYMUJCIE DOKUMENTACJI ZA ZAKUPIONY SPRZĘT w Kołach.!!!
-Zakup leków - umowa na zakup leków została przesłana do lekarza wet. Proszę, aby osoby prowadzące w Kołach zaopatrzenie w leki o kontakt z lekarzem, przesłanie list imiennych i ustalenie terminu dostarczenia leków na początku czerwca. Przypominam, iż termin zakończenia programu wraz z dostarczeniem dokumentacji do RZP mija 14 czerwca br.
UWAGA; istnieje możliwość domówienia leków z puli dodatkowej. Ewentualne zgłoszenia wraz z opłatą proszę kierować do RZP w Toruniu w terminie do końca kwietnia br.
Załącznik nr 1 i 2 do realizacji zakupu leków
- Zakup matek i odkładów - termin realizacji programu do 14 czerwca br.
Proszę osoby prowadzące zaopatrzenie w matki o nawiązywanie kontaktu z producentami i bieżące informowanie pszczelarzy o terminach odbioru.
Załącznik; lista odbiorców matek i odkładów/ w dwóch formatach/
Koszty dodatkowe: Zgodnie z uchwałą podjętą na Walnym Zjeździe Delegatów w lutym br. można ubiegać się o zwrot kosztów związanych z obsługą programów. Przypominam „Częściowe pokrycie kosztów /do 4 %/ związanych z obsługą programów KOWRu w Kołach na zakup materiałów biurowych takich jak papier do drukarek, tusz do drukarek, koszty korespondencji; znaczki, koperty „ /wysokość oraz rodzaj wydatków proszę wcześniej konsultować z prezesem RZP/. Faktura powinna być wystawiona na podmiot uprawniony - RZP w Toruniu.
Z życzeniami zdrowia Tadeusz Dussa